Методична робота
- Методична направленість педагогів у впровадженні НУШ 2020
- Методична робота
- Школа№30 НУШ
- Методична робота в НУШ
- Анкета для педагога. 2024docx
- Положення про внутрішню систему
- Положення про моніторинг
- Положення професійні спільноти закладу
- Положення про академ. добр.
- Дистанційне навчання у закладі
- Оцінювання учнів закладу освіти
- Атестація педагогічних працівників 2024-2025 н.р.
2. Засідання професійної спільноти учителів початкових класів проходить як завжди у цікавій практичній діяльності. Керівник цієї професійної спільноти Яруш Н. Д. підготувала Панораму роздумів “Іноваційні технології: доцільність та практичне застосування в освітньому процесі”.
3. У Хмельницькій спеціаізованій школі І ст. №30 з 31 січня 2022 року навчання відбувається за технологією дистанційного навчання.
4. Законом від 24 лютого 2022 року № 2102-9 Верховна Рада України затвердила Указ Президента України “Про введення воєнного стану в Україні”, у зв’язку з подіями ми працюємо дистанційно.
5.В атмосфері японської церемонії чаювання педагоги Початкової школи 3 долучились до семінару «Педагогіка партнерства в школах Японії». Під час заходу вивчали та обговорювали досвід японських педагогів у співпраці з батьками, громадськими організаціями, особливості організації виховних заходів, питання оцінювання учнів початкової школи.
6.Педагоги Початкової школи №3 під час канікул активно співпрацювали на засіданні професійної спільноти вчителів початкових класів “Розвиток комунікативної культури в сучасному закладі”. Обговорювали питання підвищення майстерності психологічного спілкування, толерантності, шляхи вирішення конфліктів між учасниками освітнього процесу
7. Методичний семінар 4 березня 2025 року з елементами тренінгу. Тема: “Секрети педагогічної майстерності в умовах сьогодення”
8. Педагоги Початкової школи №3 під час канікул активно співпрацювали на засіданні професійної спільноти вчителів початкових класів ” Про роботу педагогічного колективу щодо формування здобувачів освіти рис громадянина України, розвиненої духовності; моральної, художньо-естетичної, правової, трудової та екологічної культури. Роль особистості вчителя у формуванні сучасної свідомої спільноти здобувачів освіти.”
9. Тренінг-програма СЕН “Зерна”: Розвиток соціально-емоційних навичок та підтримка благополуччя дітей і педагогів.