Дата публікації: 29.01.2018
Тому, в умовах зими, була доречною, корисною, пізнавальною екскурсія вулицями рідного міста, яку організували батьки, вчителі та турагенство “Хмельницьктурист”. 25 січня учні 1- В та 1 – Д класів Хмельницької спеціалізованої школи І ступеня № 30, мандруючи на автобусі міськими вулицями, під керівництвом доброзичливого екскурсовода пані Надії, відкривали для себе минуле і сьогодення визначних, священних, історичних, цікавих місць рідного Хмельницького. Інтерес, здивування, захоплення, бажання доповнити розповідь екскурсовода, радість від можливості поспілкуватися й поділитися враженнями із друзями з паралельного класу- це далеко не всі відчуття та емоції, які виникли у дітей у цей день. Отже, дійсно, освітній простір не обмежується стінами класу, школи!
- 23.03.2021 на базі Хмельницької СЗОШ І ступеня №30 проведено віртуальні гостини учасників всеукраїнського експерименту за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти”
- « Свідомий юзер Інтернет-мережі».
- До відома батьків майбутніх першокласників!
- Атестаційна робота Дичко М.В., Михайленко О.І.
- Дні сприяння здорового способу життя та бородьби з пандемією COVID 19.
- 28.12.2020 була проведена Квест – педрада “Про роботу педагогічного колективу, щодо розвитку особистості дитини засобами різних видів мовленнєвої діяльності”
- Дистанційне навчання
- 5552
- 5549
- Міністерство освіти і науки України інформує, що держава гарантує кожному громадянину право на отримання безоплатної правової допомоги.
- «Букварик безпеки пішохода».
- “Будь обережним! Небезпечні знахідки!”
- Коли і як було створено перші пожежні частини?
- В рамках Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності учні 3-Г складали самостійно пам‘ятки «Правила безпечної поведінки вдома». Робота відбувалась у форматі «Активне коло».
- Учнями 3-х класів Хмельницької СШ І ступеня були виготовлені пам‘ятки з питань безпеки життєдіяльності, а саме з правилами поведінки при: